Trendy na Instagramie w 2021

Z powodu pandemii rok 2020 był bardzo obfity, jeśli chodzi o social media. Z powodu braku możliwości organizowania festiwali, imprez, a często rezygnowanie z wakacji, Internet to było jedyne co nam pozostawało do kontaktu z innymi. W ten również sposób byliśmy świadkami wielu trendów, które absolutnie podbiły Instagrama. W ubiegłym roku równie popularny stał się Tik Tok, który zdecydowanie różni się od Musically i cieszy się o wiele większą aprobatą użytkowników.

Jakie były najgorętsze trendy Instagrama zeszłego roku? Jednym z naszych ulubionych był „pokaż zdjęcie, gdy…”, gdzie obserwujący rzucali propozycje zdjęcia, a my dodawaliśmy je na swoje InstaStories. W trendzie brały udział normalni użytkownicy jak i największe gwiazdy typu Hailey Bieber.

Ważnym elementem było również interaktywne stories – okienka z pytaniami, rozmaite ankiety i wiele innych. Pomogło to lepiej poznać twórców Instagrama i zapewne nie jedna osoba zmieniła o kimś zdanie. Prowadzono też wiele transmisji na żywo, część była naukowa, a część luźna. Stale wrzucane stories zachęcały do większej publiki pod dodawanymi zdjęciami i takim sposobem lajki na Instagramie się zgadzały.

Wprowadzenie trybu ciemnego to kolejna nowina 2020 roku. Jest to szczególnie fajne, ponieważ tryb ten pozwala nam zadbać o wzrok. Nie można również zapomnieć o okrągłych urodzinach Instagrama, który z tej okazji wprowadził możliwość zmiany ikony aplikacji. Nie trwało to jednak długo, ponieważ tylko w październiku zeszłego roku.

Trendy na Instagramie 2021 – co będzie popularne?

Rozwój InstaStories

Coraz więcej ludzi woli wrzucić coś na story niż w osobnym poście, nie ma się co dziwić, jest to o wiele wygodniejsza i szybsza opcja. Dodatkowo InstaStories pomaga w interakcji użytkowników za pomocą pytań i odpowiedzi lub ankiet, w które chętnie się włączamy.

Zwiększenie popularności funkcji „Zakupy w aplikacji”

Wprowadzenie możliwości promowania swojego sklepu jak i umożliwienie szybkiego zakupu danego przedmiotu, to coś czego chyba nikt się nie spodziewał. W roku 2021 z pewnością nabierze to tempa.

Tik Tok na Instagramie

W 2021 spodziewamy się przeniesienia w jakimś stopniu jednego na drugie. Dodawanie jako post krótkich filmików o danej tematyce z pewnością przyciągnie uwagę obserwujących.

Posty karuzelowe

Obecnie 1 na aż 5 postów na Instagramie jest publikowany w sposób karuzelowy, aby podtrzymać ten trend.

Rozwój IGTV

IGTV to dla użytkowników sposób na zarobek, który Instagram im udostępnia, w związku z czym może stać się on jeszcze bardziej popularny.

[Głosów:1    Średnia:1/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here