Będąc właścicielem sklepu internetowego trzeba cały czas kontrolować aktualne trendy, liczbę odwiedzających osób, a także sprawy związane ze sprzedażą W takim celu stworzone zostało narzędzie Google Analytics. Jednak nie jest ono jedyną możliwością, z której można korzystać. Platforma Shoplo daje możliwość dokonania wszelkiej analityki e-sklepu za pomocą ich wewnętrznych narzędzi. Oto jego główne walory.
Dostępny na platformie
Szczególnie osoby, które nie wiedzą, jak podpiąć Google Analytics będą usatysfakcjonowane opcją otrzymania informacji bez żadnego wysiłku. Wystarczy zalogować się do panelu sprzedawcy, w którym wszystkie niezbędne informacje będą na wyciągnięcie ręki.
Prosty w odczycie
Nie każdy wie, na czym polega prawidłowa analityka. Szczególnie, kiedy dopiero rozpoczyna się przygodę z e-biznesem. Dużym ułatwieniem jest minimalistyczny interfejs, który ma taką ilość informacji, która pozwala dokonać analizy, a nie starszy stopniem trudności.
Wszystko, co potrzebne
Plusem jest to, że platformy sprzedażowe wiedzą, co będzie najistotniejsze dla właścicieli sklepów. Dlatego dotarcie do tych danych jest łatwiejsze. Bez problemu można obserwować aktualną sytuację związaną ze sprzedażą, czy zarobioną dotychczas kwotą z tego tytułu.
Przeanalizuje swoich klientów
Nie tylko liczby związane ze sprzedażą są istotne, równie ważne są wszelkie informacje związane z klientami. W ten sposób można uniknąć określonych błędów i wyciągnąć z nich wnioski. Ciekawą opcją jest możliwość sprawdzenia, który klient zrobił największe zakupy w naszym e-sklepie. Dzięki tej informacji można odpowiednio go docenić, aby stał się stałym klientem.
Gotowe raporty
Osoby skrupulatne mają możliwość otrzymania raportu z wykresami, na których są wszystkie dane związane ze sklepem internetowym, na e-maila. W ten sposób można go wydrukować i zachować, aby widzieć czarno na białym, jak zmieniają się trendy lub, co należy poprawić.