Czasy, w których najlepszym sposobem reklamy firmy była poczta pantoflowa bezpowrotnie minęły. Dziś każdy w dosłownie kilka chwil może wyszukać interesujący go produkt czy usługę korzystając komputera lub smartfona. Im wyższa pozycja firmy w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa na nowych klientów. Niezwykle pomocna może okazać się wizytówka Google.
- Dlaczego warto założyć wizytówkę Google?
- Jakie elementy powinna zawierać wizytówka Google?
- Skąd czerpać rzetelne informacje na temat pozyskiwania klientów?
Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na swojej stronie internetowej, jednak pozycja firmy w organicznych wynikach wyszukiwania nie wygląda zbyt optymistycznie? Sięgnij po alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych odbiorców! Przeczytaj ten artykuł do samego końca, a dowiesz się, w jaki sposób efektywnie osiągnąć swój cel!
Dlaczego warto założyć wizytówkę Google?
Powodów jest kilka. Rozważania warto zacząć od niezaprzeczalnego faktu, iż im wyżej strona internetowa wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej internautów na nią trafi. Taka jest natura ludzka – jeżeli człowiek szybko odnajdzie informacje, których szuka, to nie będzie dalej zgłębiał tematu. Witryny wyświetlające się na kolejnych podstronach wyników wyszukiwania raczej nie mogą liczyć na zbyt wiele odwiedzin, a to bezpośrednio przekłada się na małą liczbę nowych klientów.
Rozwiązania są różne – można inwestować w pozycjonowanie, choć trzeba pamiętać, iż konkurencja nie śpi, a miejsc na pierwszej stronie wyników jest tylko dziesięć. Można także spróbować kampanii linków sponsorowanych, lecz takie działanie będzie generowało dodatkowe koszty. Warto sięgnąć po alternatywę, jaką jest konto Google Moja Firma. Stworzona wizytówka poprawi widoczność osiąganą przez stronę firmę w Google Maps.
Jakie elementy powinna zawierać wizytówka Google?
Google Moja Firma to doskonały sposób na to, by poinformować potencjalnych klientów o rodzaju wykonywanej działalności oraz o tym, w jakich godzinach działa przedsiębiorstwo. To również szybkie źródło dostępu do lokalizacji firmy. Każdy użytkownik w prosty sposób może namierzyć siedzibę i jednym kliknięciem wyznaczyć najszybszą trasę dojazdu.
Spora grupa osób szuka usług dostępnych jak najbliżej ich miejsca zamieszkania. Wizytówka Google znacznie ułatwia pozyskanie takich informacji. W przeciwnym razie klient musi wejść na stronę firmową i na niej poszukać danych kontaktowych, a to w dzisiejszym świecie, który stawia przede wszystkim na dostępność, może okazać zbyt wymagające dla potencjalnego klienta.
Skąd czerpać rzetelne informacje na temat pozyskiwania klientów?
Korporacje i duże przedsiębiorstwa mają specjalne działy zrzeszające fachowców, których zadaniem jest tworzenie strategii pozyskiwania nowych klientów. Jeżeli prowadzisz średniej wielkości firmę i zastanawiasz się w jaki sposób zoptymalizować swoje działania promocyjne, to koniecznie zajrzyj na stronę https://harbingers.io/blog/google-moja-firma-czyli-wizytowka-google, a dowiesz się jakie korzyści może przynieść założenie wizytówki Google.
Jak założyć wizytówkę? Na które elementy masz bezpośredni wpływ? Jakie dane warto uzupełnić, aby klient miał jak najszerszy obraz dotyczący prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej? To tylko niektóre informacje dostępne jednym kliknięciem myszki! Już dziś zacznij optymalnie rozwijać swój biznes, a płynące z tego korzyści pojawią się szybciej, niż możesz się tego spodziewać.
Rozwijaj swoją firmę i dowiedz się więcej na stronie https://harbingers.io/. W ten prosty sposób zwiększysz liczbę odwiedzin witryny, co może korzystnie przełożyć się na wysokość zysków!