Pozycjonowanie nie jest łatwą sztuką. Powie Wam to każdy specjalista SEO. Wymaga czasu, umiejętności i przede wszystkim wiedzy. Choć początkowo wygląda na coś prostego i łatwego, na dalszym etapie może się okazać, że temat nas przerasta. Nic dziwnego. Aby doprowadzić do tego, że dana domena będzie wyświetlała się jako pierwsza, należy spiąć bardzo wiele czynników, które nierzadko są częścią wielu innych dziedzin. Dodatkowo musimy naprawdę dobrze znać naszych klientów. Droga od zera do bohatera zajmie dużo czasu. Jeśli więc chcemy wyprowadzić naszą stronę na wyżyny Google, najlepiej byłoby zgłosić się do agencji. Ona zajmie się kompleksowo wszystkim, co złoży się na nasz ostateczny wynik. Jednym z tych czynników będzie pozycjonowanie w mapach Google.
Czym jest pozycjonowanie w mapach Google?
Jest to optymalizacja widzialności naszej wizytówki w taki sposób, aby osiągnęła jak najwyższe wyniki.
Po co się pozycjonować w mapkach?
Przede wszystkim dlatego, że od pewnego czasu Google coraz lepiej rozeznaje się w intencjach użytkowników. Dlatego często podsuwa nam bardzo dokładne informacje. Jeśli szukamy czegoś, co znajduje się w naszej okolicy, na niemal sto procent pojawi się nam obok wyszukiwania mapa Google. Oznacza to, że dany użytkownik, szukając danej usługi lub danego produktu może z łatwością odnaleźć go na mapie. Czyli dostaje od razu informację, która z pewnością go zadowoli.
Dla kogo pozycjonowanie w mapach Google?
Przede wszystkim dla tych, którzy działają lokalnie. Każdy, kto polega na klientach “z okolicy” musi zdawać sobie sprawę z tego, że jego potencjalny klient może być tuż za rogiem. A co będzie tam robił? Zapewne szukał informacji w swoim smartfonie. Dlatego też musimy postarać się o to, by być widocznymi. Jeśli ktoś wpisze “restauracja” i będzie rozglądał się za wynikami z okolicznych kilku ulic – nasza też tam wyskoczy. Oto nasz cel. A im lepiej zoptymalizujemy wizytówkę, tym lepiej oceni nas Google.
Czy będziemy w stanie zrobić to samemu?
Oczywiście tak. Ale jeśli prowadzimy sami naszą działalność, a wcześniej nie mieliśmy do czynienia z marketingiem internetowym I SEO, warto będzie zatrudnić jakąś agencję. Ale czy na pewno jakąś agencję? Tak w jak w każdej branży także tutaj czekają na nas cwaniaki i oszuści. Dlatego przed powierzeniem naszej strony w czyjeś ręce – sprawdźmy je dokładnie.
Jednym z lepszych wyborów zdecydowanie będzie anchor.team. Jest to zespół młodych ludzi z Poznania, którzy dysponują imponującą wiedzą i umiejętnościami. Dzięki swojemu podejściu zyskali zaufanie wielu klientów z różnych branż. To na co stawiają duży nacisk to komunikacja. Wszystkie swoje działania tłumaczą i wyjaśniają. Nie działają w sposób zamaskowany, nie mają na celu onieśmielenia klienta. Pozycjonowanie w mapach Google to także część ich specjalizacji. Współpraca z nimi to czysta przyjemność. Dzięki znajomości języków obcych są w stanie pracować także z klientami zagranicznymi. Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę anchor.team.