Wady i zalety systemu sklepowego Shoper

Shoper jest systemem sprzedażowym stworzonym przez krakowską firmę DreamCommerce. Plusy i minusy silnika sklepowego Shoper są dosyć jasne, łatwo więc ocenić, czy jest to coś właśnie dla naszej firmy. Zarówno pozycjonowanie sklepu na oprogramowaniu Shoper nie należy do najbardziej skomplikowanych, tak i jego budowa do takich nie należy.

Shoper jest jednak przeznaczony dla firm małych i osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sklepami online. Dlaczego? Budowa sklepu internetowego na shoper.pl jest dosyć intuicyjna, a samo korzystanie z platformy proste i przyjemne. Niestety obciążenie silnika ogromną ilością produktów może się okazać problemem.

Sprawdź ofertę na pozycjonowanie Shoper >>

Jakie są zalety silnika Shoper?

Przede wszystkim jest to cena – w porównaniu z konkurencją Shoper oferuje naprawdę atrakcyjny abonament. Dobrą cechą jest też to, że możemy skorzystać z czternastodniowego okresu próbnego, podczas którego nie musimy płacić za nic. Kolejną zaletą jest możliwość szybkiego wdrożenia platformy w życie, a dodatkowy atutem jest umożliwienie migracji zawartości sklepów z innych popularnych platform, takich jak na przykład Subiekt, Asseco Wapro, czy też Enova. Bardzo dobrze w sklepie rozwinięte są usługi płatności, logistyki i sprzedaży. Platforma jest oczywiście zgodna z GIODO. Możemy wybrać szablon z bogatej biblioteki oferowanej przez system lub poprosić o indywidualny projekt. Dwie ostatnie najistotniejsze zalety to świetna optymalizacja pod kontem SEO oraz hosting w cenie abonamentu, który gwarantuje codzienny back-up naszych danych.

Wady oprogramowania sklepowego Shoper

Niestety tak jak każdy inny silnik i Shoper posiada wady, o których warto wiedzieć przed zakupem abonamentu w tym właśnie sklepie. Główną, niezaprzeczalną wadą jest brak dostępu do kodu źródłowego dla trzech najniższych abonamentów – nie pozwala to na naturalny rozwój firmy, co jest wręcz strzałem samobójczym. Za wszystkie dodatkowe funkcje, które w innych platformach dodawane są do podstawy trzeba dosyć dużo płacić. Kolejną wadą jest zbyt prosty interfejs, który nie posiada większość funkcji oferowanych przez platformy konkurencyjne. Pozostało jeszcze kilka wad godnych przekazania, a mianowicie kontakt z obsługą klienta – jest kiepski, a na pytania nie dostaje się wyczerpujących odpowiedzi. Dodatkowo niezbyt często w kolejnych aktualizacjach wprowadzane są poprawki, o które wielokrotnie w swoich mailach proszą użytkownicy. Ostatnią poważną wadą jest kiepska integracja z systemem Allegro – użytkownicy platformy często muszą decydować się na integratory zewnętrzne.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here