Trybunki reklamowe – zalety, zastosowanie, możliwości

0
92

Trybunki reklamowe mają bardzo wszechstronne zastosowanie. Coraz częściej wykorzystuje się je zarówno podczas imprez i wydarzeń organizowanych wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Trybunki odznaczają się solidnością wykonania, bogatymi walorami reklamowymi oraz nowoczesnym designem. Dzięki temu rzucają się w oczy z dalszej odległości i zaciekawią najbardziej wymagających obserwatorów.

Trybunki reklamowe – gdzie można z nich skorzystać? Jakie dają możliwości?

Trybunki reklamowe mogą być stosowane w dowolnie wybrany sposób. Kluczem do sukcesu jest stworzenie odpowiedniego planu działania, najlepiej w porozumieniu ze specjalistą z branży PR/reklamowej. Trybunki mogą służyć jako:

  • punkt informacyjny,
  • kasa biletowa,
  • miejsce, w którym sprawdza się bilety,
  • mównica,
  • lada degustacyjna.

Nic dziwnego w tym, że są wykorzystywane na tak szeroką skalę, m.in. podczas targów, wystaw, konferencji i warsztatów. Występują w wielu wersjach kolorystycznych, a ponadto z ich pomocą w prosty sposób wystawia się foldery, ulotki oraz broszury reklamowe. Nie ma żadnych przeszkód, aby na trybunkach reklamowych pojawiło się np. logo firmy (lub inna grafika) czy też chwytliwe hasło marketingowe. Wszystko zależy od inwestorów.

Dlaczego warto wybrać trybunki reklamowe?

Trybunki reklamowe niosą za sobą ogrom korzyści. Z tego też względu cały czas zyskują na popularności i są wybierane przez mniejsze, jak i większe firmy. Co najważniejsze tworzy się je z bardzo solidnych materiałów, dlatego trybunki mogą być wykorzystywane nawet przez kilka długich miesięcy (np. w sezonie wiosenno-letnim podczas imprez plenerowych, ale też w okresie jesienno-zimowym w halach). Najczęściej jest to aluminium lub PCV. Dobrą informacją dla zainteresowanych osób jest to, że trybunki reklamowe świetnie radzą sobie z uszkodzeniami mechanicznymi oraz promieniowaniem UV (tyczy się to też pojawiających się na nich nadruków, wykonywanych techniką sublimacji).

Kolejne zalety trybunek reklamowych to m.in.: łatwy i szybki montaż oraz demontaż, wytrzymałość, baner reklamowy stworzony z miękkiego i naciągającego się materiału oraz precyzyjne wykończenie (silikonowe gumki). Wystarczy raz zdecydować się na omawianą trybunkę, a firmy nie będą chciały inwestować w inne akcesoria i gadżety reklamowe. To jeden z najprostszych sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji podczas konferencji, zjazdów i targów. Dzięki temu firma zostanie zauważona, a jej oferta trafi do szerokiego grona odbiorców, którzy mogą później stać się jej klientami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here