Jak wybrać dobry serwis Apple

Wszystkie urządzenia elektronicznie czasem ulegają usterkom lub zużyciu. Nie inaczej jest w przypadku telefonów, tabletów, laptopów czy innych urządzeń od Apple. W momencie wystąpienia problemów konieczna jest wizyta w serwisie. Ale jak wybrać odpowiednie miejsce naprawy? Przecież chcemy powierzyć drogocenny sprzęt w obce ręce. Czym kierować się przy wyborze serwisu Apple? 

Dobre opinie i zadowoleni klienci

W pierwszej kolejności powinniśmy zwrócić uwagę na opinie. Takie informacje można znaleźć oczywiście w internecie. Jeśli dany serwis świadczy usługi niskiej jakości, klienci z pewnością to zauważą i dadzą o tym znać w sieci. Dlatego przed wyborem serwisu Apple warto zrobić mały research i poszukać informacji na temat kilku wybranych miejsc.

Warto też popytać wśród znajomych. Urządzenia z „nadgryzionym jabłuszkiem” są ostatnio bardzo popularne, więc być może ktoś bliski korzystał już z serwisu Apple i może coś polecić. Informacje od zaufanej osoby są cenniejsze niż opinie obcych.

Korzystanie z oryginalnych części od Apple

Ważne jest także to, czy serwis Apple korzysta z oryginalnych części producenta. Jeśli interesuje nas wymiana baterii w iPhone czy wymiana klawiatury w MacBook’u, to warto upewnić się, że nowe elementy będą rzeczywiście pochodziły od oryginalnego producenta. Pamiętajmy, że Apple nie sprzedaje części zamiennych klientom detalicznym. Wyjątkiem są właśnie autoryzowane serwisy Apple. Dlatego, jeśli salon nie oferuje oryginalnych części, to oznacza, że coś jest nie tak.

Korzystanie z tzw. podróbek nie jest dobrym rozwiązaniem. Zazwyczaj nieoryginalne części działają dużo gorzej, a poza tym nigdy nie mamy pewności, czy są w pełni kompatybilne z naszym urządzeniem. Jeśli coś będzie nie tak, mogą uszkodzić nam telefon czy tablet.

Czy serwis udziela gwarancji na swoje usługi?

Kolejną ważną kwestią, którą warto kierować się przy wyborze, jest to, czy serwis Apple udziela gwarancji. Jeżeli jej udzielenie np. na naprawę iPhone’a czy MacBooka’a nie jest możliwe, to znaczy, że serwisanci nie są pewni swoich usług. W takim przypadku lepiej poszukać innego miejsca. Dobry salon, który świadczy usługi na najwyższym poziomie i wie, że naprawa czy wymiana jakiegoś elementu będzie wykonana dobrze, bez problemu jest w stanie udzielić gwarancji.

Na koniec warto też sprawdzić, jak wygląda podejście do klienta. Możemy osobiście zadzwonić do serwisu Apple i przeprowadzić krótką rozmowę. Jeśli jakość komunikacji będzie na niskim poziomie i zostaniemy źle potraktowani, prawdopodobnie tego samego możemy spodziewać się w kwestii świadczonych usług.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here