Jak monitorować działania konkurencji?

Prowadząc własny biznes, skupiać się należy nie tylko na budowanie własnej strategii, ale i na monitorowaniu działań konkurencji. Jest to podstawa doskonalenia własnego planu...

Event marketingu – na czym polega?

Firmowe eventy to nic nowego, znane są już od bardzo dawna. Jednak dziś zyskały zupełnie nowe znaczenie i  określane są event marketingiem. Ta forma...

Wyjazd integracyjny dla pracowników – jak go zorganizować?

Wyjazdy integracyjne dla pracowników stają się coraz modniejsze. Są okazja do zacieśnienia współpracy, poznania się na gruncie prywatnym oraz odpoczęcia od sztywnych korporacyjnych standardów....

Szkolenia pracowników – jak je zorganizować?

Szkolenia dla pracowników są jednym z elementów inwestowania w rozwój firmy. Dobrze wykształcona i kompetentna kadra to podstawa, która pozwala zdobyć nowe rynki, uzyskiwać...

Jak przygotować się do kontroli ZUS?

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest instytucja upoważnioną do kontrolowania płatników składek. Oznacza to, że kontrolerzy ZUS mogą złożyć wizytę w firmie i sprawdzić, czy płatność...

Co warto wiedzieć o urlopie rodzicielskim?

Urlop rodzicielski jest jednym z tych świadczeń, z którego mogą skorzystać młodzi rodzice. W Polsce obowiązuje on do 2013 roku, jednak od tego czasu...

Na czym polega split payment?

Od 2018 roku w życie wejdą nowe regulacje prawne dotyczące podatku VAT dla przedsiębiorców. Nowelizacja ustawa o podatku od towarów i usług przewiązuje wprowadzenie...

Czym jest koszt uzyskania przychodu?

Prowadząc własną firmę, nie tylko na niej zarabiamy, ale i ponosimy koszty związane z jej działalnością. Wydatki te obejmuje np. wynajem powierzchni biurowej, zakup...

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku?

Facebook to najpotężniejszy portal mediów społecznościowych. Wiele firm (i całkiem słusznie) postrzega go jako doskonale narzędzie do sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku. Jednak, aby...

LinkedIn dla firmy – jak z niego korzystać?

LinkedIn to portal społecznościowy skupiający profesjonalistów i ekspertów z danych branż. Wiele osób nazywa go biznesowym Facebookiem, wydaje się więc, że obecność na nim...

ZOBACZ TEŻ