Zmiana platformy sklepowej a pozycjonowanie (SEO)?

Czasami, z różnych powodów, decydujemy się na zmianę platformy sklepowej. Należy przy tym zachować jak największą ostrożność, by nie utracić widoczności naszego sklepu w...

Jak zwiększyć swoją produkcyjność pracując zdalnie?

Wielu osobom wydaje się, że praca zdalna to najlepsze, co może się przytrafić. Polega ona na tym, że nasze zadania wykonujemy siedząc wygodnie w...

Remarketing ‒ czym jest i dlaczego warto z niego korzystać?

Jeżeli posiadasz sklep internetowy i do tej pory jeszcze nie wiesz, czym jest remarketing, to najwyższy czas, by to zmienić! Z tego przydatnego narzędzia,...

SEO bez tajemnic

Internet kryje w sobie ogromny potencjał. Przekonali się już o tym doskonale przedsiębiorcy, którzy swoje towary bądź usługi oferują za pośrednictwem stron internetowych. Im...

Jak ustalić ceny w sklepie internetowym?

Zakładając sklep internetowy musisz podjąć wiele trudnych decyzji, jedną z nich jest bez wątpienia ustalenie cen oferowanych przez Ciebie produktów. Często nie wiemy, co...

Kilka rad dotyczących opcji dostawy w Twoim sklepie internetowym

Jedną z ważniejszych kwestii, które musisz rozstrzygnąć podczas zakładania sklepu internetowego, jest wybór sposobów dostawy przesyłek do klientów. Stoi przed Tobą tak wiele rozmaitych...

Porównanie najpopularniejszych systemów płatności

Wiele osób nie wyobraża sobie już życia bez korzystania z systemów płatności. Jest to często o wiele łatwiejsze, szybsze i wygodniejsze rozwiązanie, niż robienie...

Do czego służy Google Trends?

Pragnąc założyć e-sklep trzeba najpierw zdecydować o tym, co należy sprzedawać, aby móc wygrać z konkurencją. W tym celu właśnie zostało stworzone Google Trends....

Czy wygląd sklepu internetowego ma znaczenie?

Zakładając sklep, trzeba pamiętać o tym, że klienci zawsze kierują się wzrokiem. Warto zdawać sobie sprawę z tego, że jeżeli ktoś zagląda na stronę...

Zasady inwentaryzacji sklepu internetowego

Do jednych z obowiązków każdego właściciela sklepu należy inwentaryzacja. Polega to na przeliczeniu i napisaniu ilości towaru, który do 31 grudnia bieżącego roku, nie...

ZOBACZ TEŻ